ИНТЕРПРЕД СТЦ София

зала София

2 октомври

2015

250 участници

Бъди един от тях!

Програма

  • Регистрация

  • Откриване на ASE SoftCon 2015

    Мартин Кулов, Президент, Асоциация на софтуерните инженери
  • Как да бъдем успешни в екипната работа?

    Социалната интелигентност - ключ към ефективност, удовлетворение и щастие
    Юлияна Добрева, Сертифициран мениджър по развитие на човешките ресурси

    Какво му трябва на човек?
    Залък хляб, глътка уиски...яхта... Елементарно е!!!!

    Но защо тогава само някои хора постигат с лекота мечтите си?
    Начинът, по който общуваме с другите хора, способността да работим в екип и да решаваме проблемите конструктивно, умението да формулираме целите си и да планираме тяхното осъществяване, нагласата да възприемаме промяната като възможност, а не като заплаха, готовността ни за непрекъснато учене, обогатяване и развитие... Това са ключовите компетенции, необходими на хората от 21-ви век, за да бъдат те адекватни към изискванията на своето време.
  • През погледа на... Ръководител на проекти

    Успешни и неуспешни екипи при успешна или неуспешна имплементация на Agile процес
    Христо Хаджичонев, ръководител на отдел разработка в Експериан

    В тази лекция ще бъдат разгледани начини за успешно прилагане на Agile процес в ефективни софтуерни екипи. Какви са грешките от неразбирането на Agile процеса и както това се отразява на продуктивността на екипа?
    Как лошият екип довежда до лош резултат без значение на процеса?
    Отговорите на тези въпроси ще бъдат представени с практически примери от реални проекти.
  • Обяд

  • През погледа на... Ръководител на екипи

    Как да намалим шансовете си за неуспех като мениджър на технически екип?
    Слави Славов, основател на Equafy

    Пет неща, които работят, и пет неща, които не работят ​при управлението на хора. Или как да намалим шансовете си за неуспех като мениджър на технически екип?
  • През погледа на... Графичен дизайн

    Дизайнерите - ежедневното зло, Програмистите - нужното зло!?
    Кристалин Чавдаров, усмихнат креативист в КивиДизайн

    Случвало ли Ви се е да чувате: "това малко по-нагоре", "не може ли да има заоблени ъгли", "цветът е червен, а не както ти казваш #FF0000 - не е едно и също", "добре де, въобще ли не виждаш това, което аз виждам??!?" и т.н.
    Защо е важно да се разбираме с "другите" т.е. с програмистите? Не само защото това е основата на успешния екип и безкръвния офис, а и защото е пътя на приключението наречено "ужасно е готино на работа" с първия том от приключението "готино е да са щастливи клиентите" и последващия том "Програмистите са много яки пичове!!!"
    Истината е, че между дизайнери и програмисти има ужасно много културни, битови, философски и др. различия, а в същото време има "наложителност" тези различия да бъдат загърбени. Но дали сме добри в толерантността?
  • През погледа на... Технически ръководител

    Как да кажем на колегата, че бърка и той после да ни благодари?
    Георги Кременлиев, Вицепрезидент Професионални и инженерни услуги във Вайънт

    Какъв е начина да даваме обратна връзка, така че тя да бъде чута, възприета и след това взета под внимание?
    Има ли значение това, което говорим или е по-важен начина по който го казваме?
    Тези и други свързани въпроси ще бъдат разгледани по време на тази лекция. Ще бъдат споделени някои конкретни тактики, които лектора използва в подобни ситуации, а също и някои насоки за допълнителна информация.
  • Кафе пауза

  • През погледа на... Ръководител по качество

    Мотивация и креативност - накъде без тях?
    Румен Банов, Ръководител на проекти в Хемимонд

    Мотивацията е тази, която ни движи напред и ни дава енергията, за да преодолеем ежедневните проблеми. Лекцията ще разгледа трите елемента, които спомагат за поддържане и стимулиране на мотивацията във всеки един от нас. Ще покаже как креативността спомага за успеха на проекта. И не на последно място как креативността и мотивацията са начините за подобряване на производителността на екипа.
  • През погледа на... Внедряване и операции

    Веселин Петрунов, Backup Engineer DTS, Hewlett-Packard Enterprise

  • Кафе пауза

  • През погледа на... Човешки ресурси

    Четири чести грешки в общуването между хора и между работни отдели
    Станислав Инчовски-Търнин, Академия за лични и социални умения

    Да знаеш и да можеш са различни неща. Да общуваш спонтанно и да се разбираш правилно с колеги и познати също са различни. Комуникационният процес има свои особености и непознаването на кибернетичния му модел води до естествени грешки, които затрудняват работния процес. „Изгубени в превода“ освен филм със Скарлет Йохансон е почти ежедневен проблем между програмисти, дизайнери, маркетолози, клиентски отдел и мениджмънта. Ще се разгледат четирите най-често срещани грешки и ще се дадат насоки за успешното им преодоляване.
  • През погледа на... Продажби

    Пример от практиката за win-win ситуация в процеса на продажба
    Снежана Калчева, Управител на BusinessDay

    Можете да го наречете изкуството на комуникацията или просто "алхимия", но зад успешните продажби се крият реални принципи на взаимоотношения между инженери и търговци в продажбения процес. Това са комплексни умения за разкриване на потребности, представяне, справяне с възражения, фасилитиране на процеса. Този вид сътрудничество води до разширяване на основните компетентности на бизнеса и затвърждава силните му страни. Постигането на тази синергия между екипите ще ни направи по-успешни в своята област, постигайки общата цел в преговорите.
  • Афтър парти

За конференцията

ASE SoftCon 2015 е събитие за всички софтуерни инженери и ИТ екипи, които искат да постигнат повече синергия и ефективност в екипната работа и реализирането на проекти. Това е първата и единствена по рода си конференция за социално-емоционални умения на софтуерните инженери, идентифицирани наскоро от Световната банка като изключително важни за ИТ работодателите.

Работещите в ИТ сектора екипи и техните ръководители все повече осъзнават необходимостта от Soft Skills практики за повишаване производителността на труда. Затова главната цел на събитието е подобряване на комуникацията и изграждане на добри практики за предотвратяване и преодоляване на проблемите в екипната работа.

Освен тематични лекции, участниците ще се запознаят с реални казуси и примери от екипната работа на професионалисти с дългогодишен стаж, преминали през всички етапи на софтуерното производство. Водещи лектори на събитието ще бъдат както представители на софтуерната индустрия, част от екипите на мултинационални компании у нас, така и консултант-психолог, които ще анализират различните типове отношения и добрите комуникационни практики в софтуерните екипи

Конференцията е насочена към различни участници в софтуерното производство:

  • Project Manager
  • Team Leader
  • Software Developer
  • Quality Assurance
  • IT Operations
  • други

Лектори

Румен Банов

Румен Банов

С над 17 години опит в сферата на софтуерното тестване, Румен е обучил много студенти от ФМИ и редица QA специалисти в страната и е реализирал над 36 софтуерни проекта. Той има повече от 30 години професионален опит в сектор Информационни Технологии в областта на разработване на програмни продукти и решения. Член е на управителния съвет на БАСКОМ и негов представител в бизнес съвета по е-управление, заместник председател на Българска асоциация по софтуерно качество и Югоизточен Европейски Тест Борд, и член на експертния съвет към Асоциация на софтуерните инженери, където отговаря за направление Качество на софтуер.

Юлияна Добрева

Юлияна Добрева

Юлияна Добрева е психолог, сертифициран мениджър по развитие на човешките ресурси, обучител по ключови компетенции и коуч. Има повече от 20 г. опит в областта на професионалната психодиагностика в публичния и частния сектор. Член е на Българската асоциация за управление на хората и Българското дружество по психология. През последните 10 г. работи като ключов експерт за подготовката и изпълнението на поредица от европейски образователни проекти, свързани с разработването на програми и провеждане на обучения по социални умения и коучинг за различни целеви групи.

Станислав Инчовски-Търнин

Станислав Инчовски-Търнин

Станислав Инчовски-Търнин е с над 10 години опит в областта на Човешките ресурси. Има 4 години научна дейност в БАН и публикации в областта на интелекта, социалната динамика и общностите. Основател и CEO е на АЛСУ - Академия за лични и социални умения. Последните три години води обучения по комуникационни и презентационни умения, като повечето клиенти са от сферата на ИТ. Основните му интереси с в повишаването на ефективността на индивида и подобряване на мисловните процеси.

Снежана Калчева

Снежана Калчева

Снежана Калчева е завършила Промишлен дизайн в Технически университет, но се е развивала професионално в сферата на маркетинга, рекламата и продажбите. От 2012 г. развива собствен бизнес под бранда Business Day - като основните услуги са свързани с аутсорсинг на предпродажбени и продажбени маркетингови дейности за български клиенти от ИТ сектора - софтуерни разработчици и други. За повече информация - www.businessday.bg

Георги Кременлиев

Георги Кременлиев

Георги работи със софтуер от петнадесетгодишен и оттогава производството на софтуер се е превърнало в негово основно занимание. Освен всичко друго той работи по пет стартъпа и вече е започнал по шестия. Той е видял живота отвътре на най-големия софтуерен производител - Майкрософт. Жоро има магистърска степен от Технически университет - София.

Веселин Петрунов

Веселин Петрунов

Веселин има над 20 години опит в IT сектора като предприемач и разработчик в частта на имплементиране и поддръжка. Последните 6 години работи за Hewlett-Packard Enterprise в екип за Backup and Recovery. Заемал е позиции поддръжка, имплементиране и ръководител, а също и водеща роля в разработването на вътрешни проекти за Backup and Recovery. Има богат опит с HP и EMC бекъп софтуер и хардуер и е акредитиран HP Data Protector професионалист.
Веселин води лекции във ФМИ на СУ относно технологии за бекъп (HP Data Protector и EMC NetWorker).

Слави Славов

Слави Славов

Слави има повече от 15 години ръководен опит в компании като OrderDynamic и Experian. В последната той е бил отговорен за целия QA отдел с екипи в България, Монако, UK и Малайзия. Днес Слави е един от създателите на Equafy - инструмент за автоматично тестване на различни браузъри.

Христо Хаджичонев

Христо Хаджичонев

Христо Хаджичонев е професионалист с над 25 години опит в софтуерната индустрия. Минал през целия път от предприемач, разработчик, архитект, ръководител проекти, като в момента оглавява екипа за развой (девелопмент ;-) ) в Experian. Страстен почитател на agile, като е започнал прилагането на тази философия за създаване на софтуер преди повече от 10 години. Една негова кратка визитка можете да откриете на: ScoreIT Presenters / Hristo Hadjitchonev

Кристалин Чавдаров

Кристалин Чавдаров

Кристалин е креативист с дарбата на дизайнер и превъплъщенията на арт директор, криейтив лидер и все по-настоятелно отдаден в магията на вдъхновяващ-собственик-управляващ. Кристалин е сред уважаваните творци и най-вече популярен с нестандартното си мислене, както и работата му над световни проекти, които имат ежедневно потребление от над 50 милиона уникални потребителя. Работи над редица проекти в сферата на дизайна, уеб, дизайн на потребителското изживяване, creative brainstorming, обучения и др. Той основополага, развива и финансира проекти с идеални цели, най-мащабния сред които е "Аз мога - тук и сега”.


Спонсори

Vayant
Microsoft

Партньори

NewTrend
ИНТЕРПРЕД СТЦ София
ИНТЕРПРЕД СТЦ София

ITEventz
TechNews
ITCE

AdvancedLife
CITA
Kulov.net

NewTrend
BusinessDay
Uchi.Bg

Karieri
SocialEvo
Real Sound Rental

Pixel Media

F.A.Q.

Често задавани въпроси

  • Къде ще се проведе ?

    Световен търговски център Интерпред, бул. Драган Цанков 36. Виж карта.
  • Как да стигнем до там ?

    С метро - линия 1, метростанция „Жулио Кюри“, с автобус - линии 67 и 413, или с личен автомобил - в близост има платен паркинг.
  • На какъв език ще бъде на събитието ?

    Всички лекции ще са на български език.
  • Цените с ДДС ли са ?

    Цените посочени на сайта са крайни и към тях не се начислява ДДС.
    При издаване на фактура за юридически лица регистрирани по ЗДДС, заявката ще бъде обработена от партньорска организация и ще бъде начислен 20% ДДС, който се явява възстановим по ЗДДС.
  • Как да се запишем за участие ?

    Попълнете и изпратете регистрационната форма по-долу. Необходимо е да заплатите таксата онлайн с дебитна/кредитна карта, Paypal или по банков път. Регистрацията ви е валидна след извършване на плащането.
  • Как да платим ?

    Таксата за участие се заплаща след попълване на регистрационната форма по-долу. Изберете колко души желаете да запишете и натиснете Order now. Налична е възможност за плащане с кредитна/дебитна карта или Paypal. Възможно е плащане по банков път като изберете Show other payment options под бутона Order now или като се свържете с нас на events@ase.bg. Ще получите фактура, по която да заплатите таксата за участие.
  • Има ли отстъпки за повече участници ?

    Отстъпки за група са налични както следва:
    - над 5 закупени пропуска – 15% отстъпка;
    - над 10 закупени пропуска – 20 % отстъпка;

    В регистрационната форма изберете регистрация съответно за Малка група и Голяма група.
  • Това събитие само за членове на АСИ ли е ?

    Всеки може да се запише за участие и да посети събитието след заплащане на пропуск. Регистрираните софтуерни инженери в Асоциацията ползват безплатни пропуски за събитието.

Регистрирай се

За плащане по банков път и издаване на фактура моля изберете Show other payment options под бутона Order Now или се свържете с нас на events@ase.bg

Контакти

Свържете се с нас.

Абонирай се

Получавай новини за това и бъдещи събития на АСИ

Асоциация на софтуерните инженери е неправителствена организация, обединяваща експерти в областта на проектирането, разработката, внедряването и поддръжката на софтуерни системи. Основана е през 2014 г. от професионалисти с доказан дългогодишен опит в информационните технологии.